Tematica modulelor
  • Piata de publicitate online din România. Despre jucatori si internauti.
  • Planificare media online.
  • Proiecte Beyond-the-banner.
  • Google Adwords si alte solutii de publicitate contextuala.
  • Web 2.0 si ramuri ale marketingului digital
  • Marketing viral.
  • Segmentarea în publicitatea online.

De la noţiuni de bază în HTML şi online advertising şi până la informaţii amănunţite despre campaniile din Google Adwords, cursul reuşeşte să acopere in 12 module o arie foarte largă de teme uzuale pentru comunicarea pe Internet. Gasiti tematica detaliata aici.

Structura pieţei din .ro, diferenţele majore dintre principalii săi actori, descrierea celor mai cunoscute şi mai utilizate dintre formatele publicitare online sau chestiunile privind strategia şi logica după care este structurată o campanie online sunt informaţii pe care orice specialist în comunicare este nevoit să le stăpânească în plină eră dominată de Internet.

7 Responses to “Tematica modulelor”

  1. modest Says:

    1. Se predau si studii de caz, ca de exemplu campanii proiectate si implementate local (precum si ROI) de catre cei care predau? Sau sunt luate chestii din carti si servite ? Pachete mult mai potrivite se gasesc, in acest caz, pe net, si mai accesibile.
    2. Titlurile de capitole sunt cam putin pentru o structura de curs. Trebuie mai detaliat. Si pe urma ce anume te invata aceste cursuri, dupa ce termini, ce vei stii sa faci ? Altfel este o colecta de bani de pe urma mirajului si a notorietatii unor persoane.

    r: 1. as vrea sa imi aratati dumneavoastra o carte despre campaniile (GoogleAds sau altele) din Romania pe care sa le predau eu sau Alex.
    2. Gasiti mult mai in detaliu modulele de curs la rubrica „Programul cursului„. Intrebarile dumneavoastra sincer imi denota o atitudine cel putin rauvoitoare. Ne vom opri cu acest retorism inutil aici.

  2. Seo Manager Says:

    Modest a pus o intrebare buna si trebuia sa fii primit un raspuns mai profesional si la obiect…

    Si la a doua parte.. stim cu totii ca are dreptate. Sunt o multime de cursuri online pe care le poti cumpara sau descarca gratuit si le poti traduce usor in romana si revinde.. owner-ul variantei in engleza nici nu va stii.. Deci.. e bine de afirmat ce anume vor invata cursantii si ce vor fii in stare sa faca la terminarea lui..

    Si o alta chestie.. sa bagi pe gat informatii la programul asta 9-17 … e ca si cum ai duce un copil de gradinita la liceu… Prea multe informatii in aceeasi zi, toata lumea se va plictisi si nu vor baga la cap nimic..

    PS: asta nu e „o atitudine rauvoitoare” … e doar un comentariu, de vreme ce se pot face comentarii nu mai luati toate afirmatiile ca rauvoitoare… Mai bine luatile ca pe feedbackuri si creati ceva din ele..

    r: Modest a pus o intrebare inutila. Fiecare modul are studii de caz reale (din 2009-2010) – le actualizez editie de editie. Remarca legata de traducerea cursurilor este gratuita IMHO: aceste cursuri sunt proiectate de mine personal, nu le veti regasi nicaieri pe net (asta daca nu mi le-a copiat deja cineva).
    Despre program: multe companii aleg varianta cursului personalizat. Acesta se desfasoara timp de 16 saptamani la sediul clientului (o sesiune pe saptamana). In acest fel cursantii vor asimila mai multe conostinte si ele se vor fixa mai temeinic. Orice client are optiunea de a solicita un curs personalizat, cursul deschis a fost proiectat petnru companii care „se grabesc” (cu risculd e rigoare mentionat si de tine mai sus) sau care nu au suficienti cursanti pentru a justifica un curs personalizat.
    Din experienta ultimelor sesiuni: cursantii nu se plictisesc (sau nu asta reiese din chestionarele de feedback post curs). E adevarat ca e multa informatie, dar aceasta ramane si pe un suport scris si va putea fi consultata ulterior, la nevoie. Eu prefer sa fie prea multa decat prea putina. Tu cum ai prefera?

  3. Centru Says:

    Din proprie experienta si nefericire l-am intalnit pe Doru Panaitescu la mai multe evenimente, in diferite orase. Are fix acelasi discurs, chiar si glumele sunt la fel. Este de o aroganta maxima, d-aia nici nu accepta „Ironia” sau „afirmatiile gratuite”. E un expert al internetului care in urma cu ceva ani a considerat ca nicio companie din lumea asta nu i-ar putea compensa valoarea sa (e un citat din recitalurile sale), asadar a pornit pe drumul antreprenoriatului si sa-i invete si pe altii cum se face mkt online.
    Nu as pune picior la trainingurile lui nici de m-ar plati sa ma duc acolo.. am platit pentru alte evenimente la care a vorbit si sincer am regretat timpul si banii pierduti.
    Informatiile personalizate ale lui doru panaitescu, se gasesc garla pe internet cu studii de caz mult mai elocvente.

    Apreciez oamenii care desi sunt experti, au ceva concret de spus, nu se repeta in informatie si raman modesti, lasandu-i pe altii sa le aprecieze valoarea.

    Las la „ironia” lui Doru daca va posta acest comment..

  4. admin Says:

    Postez acest comentariu, este dreptul dumneavoastra la opinie. E o parere exprimata din invidie sau din prea multa competenta? Avand in vedere ca sunteti un „centru educational”, poate sunteti un concurent si atunci va inteleg pozitia. Mi-ar placea sa va vad si eu in aceeasi postura, sa va pot analize in liniste glumele, competenta si informatiile personalizate. De curiozitate.

    Nu v-a bagat nimeni mana in buzunar, e dreptul dumneavoastra sa faceti ce traininguri doriti si sa participati la ce conferinte doriti, chiar sa „aruncati si cu oua” in speakerii prosti care se mai si repeta pe deasupra.

    Imi place totusi sa am onoarea sa discut cu o persoana, nu cu o adresa de email. As putea sa stiu cu cine vorbesc? E totusi cam retorica intrebarea, dar o sa astept raspunsul.

  5. Florentina Says:

    Rar mi se intampla sa intru intr-o discutie unde nu sunt direct interesata insa nu m-am putut abtine : intrebarea lui „modest” este mai mult decat legitima..lucrez de 8 ani in domeniul marketingului online si stiu ca niciodata, dar niciodata nu raspunzi agresiv unui client, fie ca e fost, actual sau potential.
    D-le Dan Panaitescu, nu va cunosc activitatea asa ca nu imi pot da cu parerea despre aceasta insa faptul ca ati incalcat una din regulile de baza ale relatiei cu clientul, ma face sa nu am o parere tocmai buna despre expertiza dvs. in domeniu.
    Stim cu totii cata informatie exista la nivel international, foarte bine structurata si detaliata, care poate fi folosita cu usurinta de oricine, fara a plati un cent.
    In Romania sunt multi vorbitori si putini practicanti asa ca omul a vrut sa se asigure ca invata efectiv ceva folositor.

  6. Cursuri de publicitate în România | s u p e r magnet Says:

    […] Panaitescu pare să organizeze cursuri despre publicitate online (Marketeer), tematica fiind în jurul bannerelor și campaniilor pe internet. Pare bine structurat și e printre […]

  7. Despre cursul de publicitate online « Andra Zaharia Says:

    […] ale acestei săptămâni, mi-ar lua multă vreme și multe articole să expun toate informațiile. Tematica celor două zile de curs este bine structurată pentru a cuprinde atât informații de bază, ce […]

Comenteaza

You must be logged in to post a comment.

Marketeer.ro – Curs deschis de publicitate online foloseste platforma WordPress

jump top