Testimoniale

Recomand calduros cursul lui Doru Panaitescu – in 2 zile foarte intense parcurgi practic toate capitolele importante din marketingul online si ai ocazia sa afli detalii specifice de la unul dintre cei mai valorosi si experimentati profesionisti din piata romaneasca de marketing.
Nu ma pot gandi la un program mai bun de pregatire pentru angajati – toti colegii de la 2Parale (mai vechi, mai noi, fosti, prezenti sau viitori) au absolvit cursul lui Doru sau il vor absolvi si fiecare cent investit a adus cu siguranta un profit mai mult decat generos.

Dorin Boerescu – CEO 2Parale

Revin cu un feedback legat de training, dupa ce s-au mai dezmeticit oamenii si s-au sedimentat informatiile. Am primit feedback-uri exceptionale – interesant, util, fun – toate ingredientele unui training de succes. In primul rand training-ul a fost relevant dpdv informatie, pentru ca materialul s-a pliat pe ce aveau nevoie sa stie. Modul de livrare a prezentarii – impecabil: discurs, persuasivitate, fluenta, structura, carisma. Ti-ai facut multi fani in echipa Mercury. Over all, s-au simtit excelent si au invatat lucruri interesante si utile. Multumiri pentru eforturi si implicare.

Adrian Pavelescu, Direct Marketing Manager Mercury 360

Doru este un speaker foarte talentat, stie cum sa condimenteze o prezentare. Aspecte care pot parea tehnice sunt explicate cu exemple practice, la obiect, obtinute din observatii si experienta personale. Atmosfera destinsa, informala, a fost cea mai buna modalitate de a evidentia beneficiile publicitatii online, astfel ca la sfarsitul cursului entuziasmul pentru publicitatea pe Internet devenise general.

Iulian Boanta, Director Marketing Pagini Aurii

Lumea online vorbeste o limba aparte, pe care trebuie sa o inveti de la zero. Odata ce o stii, trebuie sa o exersezi si sa o perfectionezi permanent pentru ca se modifica repede. Pe mine, cursul sustinut de Doru m-a invatat sa o inteleg dar mi-e teama ca stapanesc o versiune depasita deja si ca trebuie sa ma intalnesc cu Doru curand.

Radu Budes, Managing Partner Splendid Media Group

Au fost foarte utile comparatiile intre mediile traditionale si mediul online, intelegerea indicatorilor de masurare a campaniilor de publicitate online. Toate acestea au condus la o mai buna integrare a componentei online in pachetele multimedia propuse clientilor nostri in anul 2008.

Adina Vasilescu, New Media Publisher Sanoma Hearst

In primul rand, cursul ne-a format baza de cunostinte necesare pentru a lucra in mod profesionist in online advertising. In al doilea rand, studiile de caz si informatiile primite ne-au ajutat atat in negocierea cu furnizorii de spatii media online, cat si in pregatirea unor proiecte interesante si adecvate pentru clientii nostri.
Planningul si evaluarea corecta a campaniilor online reprezinta un alt mare beneficiu dobandit in urma cursurilor predate de Doru. Pe de alta parte, nu pot sa nu mentionez faptul ca metoda de predare este eficientizata prin caracterul interactiv, fara teorie inutila si plictisitoare.

Gabriel Enache, Director General Cogep

Pentru un publisher traditional de print , care mai este si local, piata de on-line reprezenta o adevarata „piatra de incercare”. Doru m-a ajutat atat pe mine cat si echipa sa intelegem mult mai bine acest fenomen si rapiditatea cu care se dezvolta . Si ca o ultima apreciere, as vrea sa mentionez stilul original de desfasurare al training-ului care prin exemplele practice si latura interactiva, te convinge ca on-line-ul va deveni mediul preferat de clientii de publicitate.

Monica Trusca, Director General Inform Media

Informatia inseamna putere, dar stii cum sa folosesti aceasta putere online? In scoala romaneasca am invatat sa cautam si unde sa cautam, dar de atunci a aparut google si o cu totul alta limba. Daca cuvintele Leaderboard, reach net, banner overlayed, blocada tactica, iti sunt straine, atunci trebuie sa urmezi cursul lui Doru. Aspecte teoretice imbinate cu exemple concrete te ajuta sa intelegi si sa pui bazele invatarii acestei noi limbi.

Ionut Popescu, Business Travel

Un training util atat pentru oamenii de marketing si comunicare de la client cat si din perspectiva agentiilor de media, publicitate, a regiilor, a publisherilor. Util pentru ca pana la urma cu totii trebuie sa intelegem cum e cu „onlainul” de la cum functioneaza reteaua de internet, bannere, CPC, CPM, Google Adwords, pana la segmentarea audientei, virale si site-uri de campanie, sau cum se face o planificare media, pentru a putea concepe o strategie de campanie in mediul online care sa aiba rezultatele dorite. Un training interactiv, unde poti sa aprobi sau sa contrazici, unde toate nelamuririle sunt clarificate, iar partea teoretica este sustinuta de exemple edificatoare, specifice pentru fiecare caz, la care se adauga originalitatea si stilul inconfundabil al trainerului, lucruri care valoreaza mai mult decat 10 carti citite in domeniu… un deliciu. Recomand, atat celor care nu sunt foarte familiarizati cu domeniul, cat si celor care au deja cunostiinte, dar vor sa clarifice anumite idei sau sa aprofundeze anumite notiuni.

Mihaela Draghici, QS.com

Unii spun ca relevanta informatiilor prezentate este cel mai important lucru in evaluarea unui curs. Eu as spune ca, pentru o audienta matura, care face parte dintr-o industrie adesea dominata de cinism si orgolii, cel putin la fel de importanta e capacitatea trainerului de a captiva audienta. Doru Panaitescu a obtinut aprecierea noastra unanima atat pentru relevanta cursului, cat si pentru abilitatile de prezentare si de interactiune.

Cristina Simion, Director General Edipresse

Din experienta de pana acum, cred ca acest curs merita cel putin din 3 motive: informatie actuala si pertinenta, studii de caz si abordarea out of the box a trainerului. Pentru mine prezenta la acest curs a reprezentat un plus atat din perspectiva evaluarii cat si datorita atentiei pe care am inceput sa o acord analizei in vederea optimizarii campaniilor online. In plus, sansa „to share knowledge” cu alti marketeri reprezinta un alt atu al cursului.

Bianca Bobirca, Carpatair

Un curs deosebit de interesant, concis si 100% util. Informatiile primite in cele 2 zile sunt deosebit de pretioase si au venit la pachet cu tips-uri, pe care de obicei nu ti le impartaseste nimeni, iar daca ajungi sa le inveti singur, o faci dupa cateva campanii cu rezultate nu tocmai imbucuratoare. Personal, am de gand sa aplic si sa valorific fiecare propozitie din suportul de curs. Despre trainer: de remarcat modul in care „materia”, mai simpla sau nu, a fost explicata, repetata si exemplificata, astfel incat toata lumea sa inteleaga.

Luisa Iancu, Scop Computers

7 Responses to “Testimoniale”

  1. Edina Constantinescu, Romtelecom Says:

    Cursurile facute de catre Doru au fost acum cativa ani prima mea legatura cu lumea online si au reprezentat baza cunsotintelor mele de astzi; Este un domeniu atat de dinamic incat legatura cu Doru trebuie pastrata „calda”:)

  2. Ana Mihailescu Says:

    Nota 10 pentru toate elementele din curs: temele abordate, studiile de caz, modul, tactica si talentul de a preda!
    Mediul online este unul alunecos si schimbator, este greu sa fii „in tema” cu toate elementele care-l definesc. Desi pare ca in publicitatea online totul este posibil si la indemana oricui, nu este asa. Doru a reusit sa scoata in evidenta foarte bine aceste lucruri. In fiecare dintre cele 10 teme abordatate a fost descrisa complexitatea mediului online dar si modul in care putem stapani prezenta brandului nostru in acest mediu.

  3. Roxana Paun, Continental Hotels Says:

    Pot spune ca a fost unul din putinele cursuri la care am participat si de la care am plecat incantata. Foarte multa informatie, dar informatie utila si foarte practica. Poti aplica aproape totul la locul de munca. Personal, dupa acest curs, am inteles mai bine mediul online, cum functioneaza si ce sa fac pentru a avea rezultate, chiar si cu bugete limitate. Abordarea cursului si a studiilor de caz, atmosfera deschisa si relaxanta, intalnirea cu alti colegi din domeniu care si-au expus experienta online, noutatile invatate au fost un mare plus pentru mine.
    Sunt curioasa cum ar fi un teambuiding cu Doru :)!

  4. Cristian Tomida Says:

    Ma declar uimit de acest curs. Nu cred ca am mai participat la un curs atat de bine organizat si de interactiv. Tot ce a prezentat Doru are aplicare in lumea „reala” si a fost explicat foarte foarte bine (cu exemple, sa inteleaga tot omul :) ). Recomand oricui cu mare caldura sa participe la acest curs daca este interesat de domeniu. Sunt multe lucruri pe care le ai de invatat de la el si tind sa cred ca cele doua zile puteau fi si mai multe.

    Bafta in continuare.

  5. Marketeer.ro – digital marketing pioneer » Cursuri de publicitate online in septembrie si un concurs Says:

    […] Aceasta cauza a strans deja aproape 1200 de membri, majoritatea absolventi ai acestui curs. Gasiti aici cateva din parerile celor ce au beneficiat de training pentru organizatia […]

  6. Despre cursul de publicitate online « Andra Zaharia Says:

    […] bune vin apoi de la sine. Și nu e doar părerea mea, ci îmi împărtășește opiniile și un grup mare de oameni care a dobândit această […]

  7. Marketeer.ro – digital marketing pioneer » Cursuri de publicitate online, editie speciala in iulie 2014 Says:

    […] de pe site, din motive cunoscute doar de ei, decizie pe care o respect. Asta in vreme ce altii spun lucruri de bine despre curs. Totusi, din cand in cand mai fac si cursuri deschise (unde poate participa oricine), […]

Comenteaza

Marketeer.ro – Curs deschis de publicitate online foloseste platforma WordPress

jump top